Brooom Broom

nu tänker ni Broom?
jag hade inte någon bra rubrik så
de fick bli den ;)

Hasse har åkt hem och jag har "fullt
upp" med mammas kalas..
Jag sitter väll mest och gömmer mig
i väntan på att maten ska bli klar och
sen ska jag dra till min pojk Simon =)

Kommer kännas lite konstigt att säga
"är du en sån där simon ? som inte tycker
om mig? " haha jag menar nu har jag ju
MIN simon å han tycker ju faktiskt om mig
xD men vad ska man säga lixom ?

Jag å Fille kommer nog fortsätta med det.
22 Nya läsare igår :D får se hur många av
er som stannar kvar. jag vet ju att jag har typ
SVERIGES TRÅKIGASTE BLOGG.
Men jag menar jätte tråkiga inlägg är roliga när
man är trött.

vad tycker ni ska jag börja med mina jätte seriösa
inlägg igen , diskutera sverige (rasistiskt, ekonomiskt
, saker som hänt, tv reklamer..) förr tyckte ni det var
kul men som sagt finns de intresse så kanske jag orkar
sätta mig med de igen :D

elr så gör jag de endå xD bara för att jag har så
dålig humor att jag tycker det är kul ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte en Simon som inte tycker om dig det är ju bra :D

2011-08-29 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0