Haha ja du

Tänkte börja att skriva om något kul som hände idag men detta kmr först. Jag fick en kommentar som lyder "om de är en Simon som inte tycker om dig så är de ju bra" haha vem fan skrev de lixom , jag menar är de mitt ex som är avundsjuk elr hans nya brud som hatar mig , haha jag vet inte men sådana kommentarer skattar jag bara åt ;-) men men idag så krossade vi en spegel elr a igentligen bob men som alla sa "bob du får sluta stöta på speglar du krossar dom bara " haha a älskar allt som hänt ida<3

Kommentarer
Postat av: Destiny

aw okej :) nej den här veckan ska jag bara försöka få i ordning på mina tankar. vill du veta vad det läskiga är ? Jag och min nuvarande pojkvän är ett så perfekt par att något måste stå fel till så det äckliga är att jag går runt och väntar på att felet ska dyka upp. Gör jag fel tycker du ? Och vad har du själv för planer ? kram

2011-08-30 @ 11:46:27
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Sophie "autophoto"

vsg :)

2011-08-30 @ 12:03:54
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: 08

De va jag som skrev men de blev fel de skulle typ va om det är en Simon som tycker om dig är det bra<3 skulle skriva det på ett annat sätt men de blev visst fel

2011-08-30 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0