I Göteborg

Trodde fan inte jag skulle komma hem igår ;O
JAg slutade 14.00 å åkte dirr från skolan till Göteborg
de tog mig 4,5 timme bara för att bussarna var försenade..
Så grov irriterande . å kl 4 då kommer ju rusnings trafiken
så bussen som igentligen bara ska ta 1,5 tog 2,5 timme :D
JAAAA
NOG OM DE ;)

Nu är det ny dag och mamut ska ha kalas ;)
kan ni gissa vilka som ska komma då?
JO om minte min halv farsas föräldrar som
jag hatar mer än någonting annat
YIPPYYYYY! or NOT

I övrigt sitter jag på mitt rum med Hasse =)
nej ni behöver fortfarande inte på peka att ni
inte vet vem de e , för de behöver ni inte veta :D
men hon pratar iaf med ngn i telefon! :D
så jag är osocial vid datan :D
men jag blogar ikväll igen puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0