Kiss me, i fly to the sky

Bästa dagen idag ;)
Först va jag med Hasse (Jasse), Fabbe & Valpen (Nicklas).
sedan efter att typ slängt upp hasse å fabbe
ur deras säng så åkte jag å hasse å alex till angered
där vi red mina hästar :D
har dock bara tre hemma
å en e låne häst av en go man på lexbydal ;)

Men blev träning för min lille pojk Bosse :D
han tyckte de va läskigt med bilarna men han
börjar bli van :)

Sedan åkte jag å hasse till mig å käka
sedan drog vi till Torget
så såg ja emma typ titta genom hålen
hahaha
ej misstolka!
men iaf , skällde ut henne för att spridit rykten
om mig .. (dock gamla rykten som e pass'e eftersom vi är vänner nu)
så de va typ på skämt
sen träffa jag Simon å marc/kus i trappan högre
upp så dom fick sig en kraaam ;D

Men haha Markus haha så söt
som den människan är satte
en mistel (egentligen en kvist av lönn)
över mig å simon å ba en mistel ni
ska kyssa varandra så aa då gjorde vi de :D
elr a mer jag som pussa honom men
sen  innan jag skulle hoppa på bussen
så pössa han mig :D<3
ABOW lixom ;D
nä men simon du e bara underbar
skit go å haha speciell ^^
DINA BUSIGA ÖGON AVSLÖJAR DIG
MOHAHHA :D
pöss på dig sötnos ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0