Lektion

Nu sitter jag på samhälls lektion och vi har typ en rast på 10min så varför inte passa på att blogga när man kan, som jag sa förut så gick jag och la mig dock fick jag bara sova två timmar men vad gör det . Lika glad är jag för det men gladast är nog räven, haha gör inte ni som ja och tänker på snövit när ni läser det? Jag älskade snövit när jag va liten men hennes mamma var läskig så jag spola fram typ halva filmen bara för att slippa se när hon äter äpplet xD jag var allt för skön när jag var liten. Men alla måste hålla med mig om att barndoms filmerna är de bästa OCH dumma mig xd jag är ett fan av barn filmer a jag kan blogga mer om det sen (a) vad tror ni om de? A jag håller med er det blir skit bra! ;D puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0