När de e upp och ner

Jag vet inte men för mig käns de som livet
är lättare när man får skriva av sig.
Nej jag vill inte skriva om hur synd de är
om mig.. de vet jag redan och de räcker att
jag är den enda som tycker synd om mig

Men nu måste jag få skriva av mig

jag vet inte vilka av er som läser men
Daniel jag älskar dig mer än något
om du lämnar mig då vet jag inte vad
jag tar mig till, för jag behöver dig vid
min sida.

Denna kille jag skriver om , de är han
som äger mitt hjärta. Han jag vill leva
livet med , som jag är berädd att göra
vad som hällst för!

Bäbis elr inte , de e inte drf jag vill ha
dig bredvid mig hjärtat! Jag vill ha dig
nära för att du ger mig stöd, för att du
får mig att orka! å som jag ska jag kan
byta skola för dig , men älskling då
måste du stanna hos mig. Jag behöver
dig som du behöver mig , jag finns för
dig å kmr aldrig lämna dig.. ALDRIG♥

JAG ÄLSKAR DIG DANNE

hoppas ni har de bättre än jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0