Trip to the citty

haha :)

Nu ska jag strax dra till gbg citty :)
ingen krog för mig idag men blir väll
något sådant igen innan året e slut
Min mamma e bäst att gå ut på krogen
med så hahah :D

Ska träffa erik idag å imorn blir det stallet
Malin och vi ska rida lite heestapolle

jag är i min nedförs backe igen
Issa min bäbie älskling syster!
du hade rätt han trycker ner mitt liv
jag kanske älskade honom men
som sagt efter det sveket så aa
"vi kan vara vänner sa han"

Jag tycker så här
JAG ÄR KLAR MED HONOM OCH
NEJ JAG TÄNKER INTE VARA VÄNN
MED NÅGON SOM INTE ÄR MOGEN
NOG ATT GÖRA SLUT
PLAYERS ÄR AMATÖRER Å JAG E ETT
PROFFS SÅ , MAN SKA INTE VARA MED
FOLK SOM ÄR SÄMRE ÄN EN SJÄLV.

More happy day , i cant find ;)

Kommentarer
Postat av: Milly

Han förtjänar inte dig

de han gjorde var fel

så behandlar man inte någon

hörde att du hade en låt på g

kan inte bärja mig tills den kommer ut

2011-08-16 @ 16:51:18
Postat av: Marcus

Du vet att vi stöttar dig i vått och tort gumman

424 du är en av oss

2011-08-16 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0