Upp för branten , ner för slätten :D

Ibland är de jobbigt
precis som i uppförsbackar
men när du kommit upp för backen
har du ett slätt att åka ner för :)

man måste kämpa i de jobbiga
men man får inte glömma att
kämpa när det är lätt hlr

Nu sitter jag iaf på mitt rum
med ett topp humör :D
har damsugit golvet å ska
strax gå över till att spela på
min kära vän gitarren

några låt tips ? :)

JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
DU VET JU ATT JAG GÖR DE BEIB
VAR OCH ÄN ÄR STARKA MEN
TSM ÄR VI STARKARE , starkare
OCH ALLTING KOMMER LÖSA SIG
DU ÄGER JU MITT HJÄRTA KLART SOM FAN ATT JAG ÄLSKAR DIG!

Lika vacker som en ängel - LuffarN

Varje gång jag hör den låten tänker jag på min älskling!
Älskar dig Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0