En tänke stund

Jag sitter på rummet, ska snart te älskling

Det är så här jag känner
från igår blev jag helt låst
även om man inte trodde man kunde
bli sårad av någon man inte tyckte om..
den korta meningen
den betydde så mkt
de va som du sa till mig
"du hör inte hemma här"
åh nej patrik du har rätt
partille är inget för mig
de e dags för mig att gå vidare
länma denna håla.
Upptäcka de nya.
jag älskar dig daniel
du finns här för mig
vad som än händer så ska du veta
att du är en av dom få mäniskor
som faktiskt får mig att stanna
du e framtiden älskling
jag tror på oss
å om de inte skulle hålla
så kommer vi ändå vara nära!
å de betyder så sjukt mkt!


var bara tvungen att skriva av mig lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0