Bebbisen <3

Nu vet jag ju inte än om de blir någon
bebbsing än men jag hoppas på det<3
Ska betälla hem denna


Har hört flera säga att jag är oansvarig somtänker
behålla , men ursekta mig?
HUR FAN KAN DE VARA OANSVARIGT?
att välja att behålla ett barn e att välja
att ta ett stort ansvar!
jag väljer bort "fjortiz" livet , jag blir en MOR
som på största alvar tänker ta hand om mitt barn
jag kommer inte lämna över ungen på andra
jag vill ha barnet och kommer göra allt för att den
ska må bra!

jag menar jag blir ju inte sveriges yngsta mamma
häller ?

snälla säg inte att man e oansvarig om man bestämmer
sig för att behålla , det är faktiskt ett av de svåraste valen
man ställs för i livet!<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oansvarig? svårt att veta...

Antar att du har pengar och bostad och att pappan är med på det.

Svårt val även om man planerar kan det bi jobbigt.

Första året kostar barnet unjefär 10-15tusen om man ammar.

Håll i pengarna innan bebben kommer sen har du aldrig nåra endå... :-/

2011-05-30 @ 16:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0