En mysig dag i stallet!

Skulle åkt till min älskade Daniel idag
MEN :( han har inte lämnat Nossebro än "/
Hans Bror Charlie skall födas idag elr imorn
hoppas vi på så jag hinner träffa han innan
jag åker.
Dock skall jag kidnappa han så han får bo hos
mig i skolan för 2 veckor utan honom kommer
bara inte gå xD

Så ist för att åka till honom
åkte jag till stallet! :D
Jag selade på Saga och red sedan hem till mig
där satte jag på vagnen medans Mamut mata
hästen med morrötter xD
Sedan när jag körde henne tbx till stallet mötte
jag malin på vägen ;D hon var på väg till
Zando! Saga var jätte pigg och JÄTTE svår
att hålla in! hon ville trava hela vägen till stallet
och dit är det ca 3km.. En av hennes skor började
bli lösa så de va ganska viktigt att hon höll sig i
lugnt tempo ;)
Men man kan ju inte alltid få som man vill ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0