lite allt i allo!

Haha visste inte vad jag skulle berätta, mina tankar flög iväg xD

Jag hade jätte mycket att säga men de försvann, haha

Lite som ni inte vet ;D

Jag och Daniel är tsm nu !
15/5-2011<3
ett datum att minnas!

Hade värsta griniga dagen idag ^^
elr iaf mot min praktik chäf Ulf xD

Han klagade på att en skruv inte gjorde som
den skulle, jag menar, HAN TROR INTE ATT
JAG MÄRKTE ATT DE BLEV FEL SJÄLV?
blev jätte sur..
han ba men slå in den ordentligt!
jag tog en hammare slog på den där jävla
skruven typ 30000ggr! sen jag ba SNURRA PÅ
DEN DÅ (muttern asså)
han ba Oj de gick inte O.o
jag ba NÄHÄ!!!

haha va jätte sur mot han
min VD- chäf ba ULF hon e lite grining mot
dig idag ^^
ulf- haha , de värstasom kan hända är att hon slår mig

då kunde jag inte hålla mig för skratt längre xD

Detta var ett onödigt inlägg som jag kände att jag behöver skriva xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0