PLÖJNINGS VM 2011

Första året jag var på Plöjnings VM
de var jätte värt att åka dit!
130:- inträde och du tår träffa folk
från hela värden.

å med det menar jag hela, HELA värden!
folk från Estland var där , folk från Spanien..
a dvs från massa olika land.

Dock hängde jag mest med barna och
clownen Sam :D

Skit härlig kille!
KOMMER ANSTÄLLA HAN TILL MINA BARN OM
HAN HÅLLER PÅ NÄR JAG HAR BARN ;)

Bilder från VM;et :



Jag - jag trodde sopperna skulle i soptunnan oO inte stå bredvid ^^
Lena - HA HA , där va du kul ;(




En tröska för er som inte ser det :D


En grön fin Valtra :D körs av; Hannu Alander


Sverige körde med en New Holland ;)

Vill ni se mer bilder på traktorerna adda mig på FB
så accar jag er ;)

här kommer lite mer plöjning men på ett äldre sätt
HÄSTARNA;


Fjårding par :)

Halvblods par :)

ardennerpar :)

många par var det som ställde upp mest ardenner
&norsvenskar men även andra raser!
jätte kul att se på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0