Annnniiiiieeee

hejsan alla , som jag sa för ngn timme sen
så skulle inte de bli mitt sista inlägg
hahaha kom precis på att jag glömde min mobil hemma xD'
 
men men nu har man kommit hem till annie
men assa hahah vet ni vad mongot gör?
jo jag ska åka te henne å ba ska jag ta 513 heden
hon ba aaaah ;D'
men va fan sen i finngössa hoppar jag av å får gå tillbaka
typ 3 km ;o jag värsta dampa på henne ;D
ska nog döpa om henne till mögel ost ;D för de
var vad jag kalla henne i telefånen ;D

assa jag e fan störd , å när jag går där på vägen för att
gå hem till henne så pratar jag på volym 20000 så alla typ hör
går värsta vinlgligt , fatta att folk trodde jag var borta =)

Igår :D
finns de inte något bättre än rykten , hahah trodde jag skulle dö
min såkallade kompis har sagt till min andra kompis att hon inte känner
mig att vi bara träffats ngra ggr men haha jag har typ kännt henne i 6år (y
träffats ngra ggr va :D
aja ska inte besvära era ögon mer
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0