Helfina

Idag har jag testat sadlar på hästen min
men nu är de så att hennes rygg inte ser ut som
den borde så det finns nästan inte en enda sadel som
ligger bra på henne ;o

HAR DU NÅGON BILLIG SADEL TILL SALU MED HÖGT FRAMVALV?

min ponny tycker att de gör ont att göra snabbare gångarter när sadeln
slår emot manken , kanske inte så konstigt ?

men men hästen skötte sig jätte bra
fast när vi kom till stallet hon ba JAG
TÄNKER INTE GÅ TILL DEN FLÄCKEN HÄR
STANNAR JAG :D

så vi bråka lite om de , men till slut så
gick hon dit hon skulle bara att så klantig som
jag är ser jag inte att hon står precis bredvid
en vatten pöl så jag planskar rakt ner i den haha

de va allt för idag  =)
eller stunden iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0