Fetttt..

.... trött :)

Jag är jätte trött nu, sängen bara står där och väntar på mig. Är jätte ivrig inför imorn då jag skall åka å kolla på Helfina. jag gillar att uttala hennes namn "HELLfina" de  e så henne. Den beskrivningen jag fått om henne. Jag kommer dock antagligen ta hem henne då jag bara genom fotografierna kan se att jag blir DÖ KÄR i hästen xD

Mamma har ju gått med på allt å hennes enda fråga var vad kostar stallplatsen? så de känns helt okej, jag hoppas nu på att de inte ska bli allt för mkt jobb då jag måste börja jobba , träna Amos , träna Helfina & skolan. Visst de är en del men jag känner lite som att de är faktiskt värt de. =)


Liten hälsning från Malin då är att imorn är de hennes och Zandos tur att tävla. L:C1-2008 :) på Jutagården. Jag önskar dom all lycka å mig själv en god natt sömn

SOV GOTT ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0