Hemma

Det har varit en fett jobbig dag..
Visst den var rolig men de gör
den inte lättare xD

Först springa 10 min i gym salen
å sen springa 3km på tid .. fy fan
men de funka kom in som trea :D

Sedan så åkte jag hem med tåget
tog ut Borina på en barbacka tur
med Maral :D Vi red genom vatten
vilken Borina tycker e jätte hemskt
haha xD men hon fick allt lära sig.
Bara dom får tiden att tänka så klarar
dom det.

åkte sedan till pojken ;D
spelade biljard mot honom å jag svär
har aldrig varit så dålig som idag
okej jag var trött men de duger inte
som ursekt xD
sen när jag skulle ta bussen hem så satt
jag med Carl , Strumpan & hans brud
å pratade om allt och inget .
elr man kan väll mer säga att jag prata
med mig själv å att dom andra tvingades
lyssna för jag berätta allt som att
"Nu kommer de en bil! :D "
"ATG, de e travsport :D"

haha jag e lite udda när jag e trött så godnatt alla! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0