Home agen

Lovade er bilder elr hur :D

Men först vill jag säga massa
roliga saker :D

Idag gick jag upp 8.55 å fick
för mig att springa till bussen
dock skulle jag inte åka med
den bussen som gick då men
a nu är ju inte natalie så smart
hehe , men sen så väntade jag
en halv timme å fick springa till
bussen då ist.. :P

Mötte upp pojken i Allum å så
åkte vi till angered, där tog vi
först ut Pontus ( Shettis ) sedan
mockade jag ladugårn och borsta
korna , sen så gjorde jag rent badkaret
och till slut mockade jag hagen

efter allt det där så skulle jag ta ut
Bosse (5år, Ardenner) & Tora (14 år,
Fjårding) på en promenad men Bosse
blev rädd för en bil så han stack iväg å
brände min högra hand med longerings
linan .. :/ men men han är ung och dum
han lär sig , men efter att han sprungit iväg
och vi fått tag på honom igen fick min pojk
leda Tora :) Vilket e väldigt starkt jobbat
av honom då han är livrädd för hästar :D

Sedan efter dusch hemma åkte jag te
Mackan å drog med min pojk å mackan
ut så gick vi till Simon där jag fick träffa
hans mamma för första gången ;)
vi såg även BeeMovie :D
haha finns de ngt bättre xD

TILL BILDERNA:

Kvinno Noja ..
Fråga; ÄR INTE DE ETT TANT NAGLACK ?


Min fina permanent penna tatuering :D
Tycker de blev jävligt nice :D


Plöjnings tävling - slutade som 3a :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0