Lång dag<3

Kan ni tänka er.. Som vanligt har jag en jätte bra story att berätta för er men ljust när jag ska skriva ner den så försvinner den men bli inte ledsna för de för jag har fortfarande massa kul att berätta. =) idag då så har jag varit i stallet och tagit hand om hästen elr a hästarna :-D<3 longerade dom =) det gick jätte bra , vi har även fått katt ungar i stallet som vi försöker tämja då vi inte sätt dom förens nu "/<3 men de går bra med en av dom iaf , han heter Paskall ni ska få se bild på honom. Sen få till något som inte är lika kul... Tele2 jag vet inte men, jag tror att dom har något emot mig! Detta är inte förstå gången dom spärrar min telefon.. Jag har inte INTE betalat räkningarna så drf kan dom ju inte ha gjort de.. Dom gillar mig nog inte bara helt enkelt (a) haha men nu är jag trött hoppas på att kunna smsa imorn ha de gött så länge<3 förestän har någon de som mig med Tele2 ?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0