Polisen<3

Okej, nu vet jag inte om jag får skriva detta på bloggen men jag säger så lite information som möjligt så kanske jag klarar mig.. Som inte alla vet så har en person blivit misshandlad så polisen ringde mig för att jag skulle vara med på förhör. Dock får jag nog inte säga vad som sades under förhöret men som sagt jag var på förhör. Vet inte riktit vad som kmr hända nu ett tag fram över men förhoppnings vis löser de sig<3 Kommer berätta mer om detta när informationen får kma ut ofentligt . Kanske den får nu med men tänker inte chansa. Jag ligger iaf i chock för jag trodde inte de skulle a jag vet inte men jag har de som jag har de nu.. Ha de bra änglar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0