Val i livet..

Har ni märkt hur många val ni faktiskt gör som ni i dags läget ångrar.. ?
Jag tänkte på de idag i bilen, om jag fått välja om hade jag faktiskt gjort många av mina val på andra sätt.. 2003 valde jag att flytta till Partille de ångrar jag idag . men endå inte för trotts alla mina motgångar träffade jag en av mina nära kära vänner, Emma Westerfjärd ;) å tack vare att jag träffa henne fan jag även min pojkvän. En kompis till henne som jag bott NÄRA hela livet , vi har tränat på samma ställen men endå missat varandra. Så tack Emma för att du fick oss att öppna ögonen och se varandra. :)

Men de finns ju faktiskt val som jag ångrar idag som var bra för mig då jag valde att ta dom, Nu går jag tex på Nuntorp en skola jag trivs på jätte bra men hade jag gjort valet idag hade jag valt att stanna i göteborg å nöta igenom något Samhällprogram å faktiskt inte bli ett skit. :D Bara för att kunna vara med min pojkvän, men tack vare att Nuntorp faktiskt är en jätte bra skola kommer jag stanna där 1- 3 ut :)

lite av mina tankar från nu puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0