Ni är allt jag tänker på!

Hur förklarar man för sitt barn
 att pappa kommer inte hem ?
Hur förklarar man för sitt barn
 att pappa blivit mördad ?

Jag sörjer med er, han va en god
vän! Sen att inte de är säkert att
det är han som hittats men jag
hoppas det för jag orkar inte undra
, vart han är , hur han mår , varför
han inte kommer hem..

Alla slag du tog för min skull vännen!
Alla slag jag tog för dig , våra vänner
gråter jag försöker trösta dom men
jag ser bara floder som bildas.. Vi
saknar dig enormt hjärtat.. Jag vet att
du inte kan komma tillbaks men varje
gång jag går där så tittar jag efter dig.
ALLT VI SA VI SKULLE GÖRA ?!
Vännen de går inte utan dig , för nu är
det inte samma sak .

Jag älskar dig hjärtat ska minnas dig
som de du va en äckta vänn, en bra
far å en trogen kille
R.I.P we meet in heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0