Alla invandrare är inte otacksamma !

Är det inte sjukt att alla går runt och säger
att invandrare inte är tacksamma ?
Nej, de vuxna kanske inte är men
This is a true story from yesterday:

Jag åkte 11 till Bergsjön som vanligt
men blir helt farsinerad av en neger
(ursekta ordval om ni tar illa upp) och
en mullat . Mullaten pratar flytande svenska
utan att bryta så JAG tror att det är en svensk
som står och pratar med negern .
Jag tänkte dirr , fan vilken skön kille som
inte dömmer !
Negern som kommer från Afrika berättar
om de som är bra i Afrika men säger att
man måste betala å ha pengar för att komma
någon stans där . . Mullaten säger glatt
MEN I SVERIGE , VISST SAMMHÄLLET HÄR
KANSKE INTE ÄR DET BÄSTA MEN
GÖTEBORG ÄR SKIT FINT , GOA FOLK OCH
UTBILDNINGS MÖJLIGHETER . . HÄR I SVERIGE
ÄR UTBILDNING GRATIS, JAG ÄR SÅ JÄVLA
GLAD ATT JAG BOR I JUST SVERIGE ! !

Jag tittade å titta för att se vem de va å sen
när jag såg att de var en mullat så blev jag
bara så glad, äntligen någon som uppskattar
den möjlighet som ges !
Godnatt alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0