De e så mycket ni inte vet.

Ja, jag kanske ser deprimerad ut... Well maybe i am? Jag kanske ser ensam ut men nä.. De e så mycket ni vet och ännu mindre som jag vet själv. Man börjar lita på någon men när man verkligen får förtroende så sticker den.. Elr jag vet inte, har du stuckit? Kan du svara på de? Du är iaf inte här å du verkar inte bry dig om att höra av dig? De e helt sjukt att man kan sakna någon man knappt känner. Jag menar känt dig snart en månad, pratat med dig varje dag fram tills nu..... Vad hände? Du stack på morgonen utan att säga hejdå du bara försvann jag saknar dig gubben snälla kom vill bara vara nära så mår jag bra<3 elr a iaf duga , jag öppna mig för dig när jag kunde varit en sten. Få mig att ändra mig igen men just nu för denna sekund fuck off!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0