Hejsan alla!

Nu kommer jag med lite information om
mitt och mina kolegors egna företag !

KRANIS KLIPP OCH TVÄTT UF
vad är vi ?

Jo ett företag som hjälper till inom
djur styling och fordons tvätt
kan ni tänka er ett företag som inte tar
mer än 215 kronor för att tvätta ett helt
fordon! 215 KRONOR bättre pris får ni
leta efter.

70kr/bil
135kr/störrefordon
65kr/insida
180kr/vaxning

är de inte bra priser för en tvätt, å allt
du behöver göra är att ringa ett telefon
samtal så kommer vi till dig, eller varför
inte att du kommer till våran personliga
tvätt hall nära Brålanda?

Ko, Häst, Hund, Katt självklart!
vi hjälper dig !
Säg vad du önskar så fixar vi det

Hör av er till mig
Natalie Virtanen
[email protected]
0720491139

Glöm nu för all del inte bort att vi släpper
skiva i bandet oxå!
släpps i Februari
håll ögonen öppna efter STÖK!

Kommentarer
Postat av: Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv haha aa de är sant det :D

2012-01-31 @ 13:22:40
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: frida Nyburg

Ja dom orden tänker jag ofta på när livet känns jobbigt:)



var ligger ditt företag?



kram Frida

2012-01-31 @ 13:43:15
URL: http://fridanyburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0