Då har man skaffat medryttare!

Igår ansökte jag om medryttare till min häst
Petra och fick svar samma dag. Tjejen heter
Jennie och är lite ringrostig men känns som
att hon och petra kom ganska bra överäns.
så nu ska hon testa att rida 2 dagar i veckan
Hoppas det går framåt ! ska även komma en
till tjej och testa men får se på detta.
 
Igår
haha fick för mig den härliga idéen att rida ut
på Petra själv igår.. hon var nog mer i luften
än på marken men funkar endå hyfsat ;)
Så nu hoppas jag på att det ska lugna sig med
Jennie som medhjälpare!
 
Idag
förutom att Jennie kom och provred så red
jag och Johanna på hitils roligaste ritten tog
nämligen ut Aino, Bosse & Ross på en liten
tur i skogen och bosse försökte sticka 3 ggr
å Aino har lite svårt att tro på sig själv så för
att någon annan sticker måste hon också!
Lille ross fick springa bredvid några meter
i full galopp men tack vare detta fick Bosse
lära sig att rygga (snyggt!)
Min dressyr ponnie blir nog inte bra innan
vintern då hon fortfarande har ont i ryggen
men men hoppas på det bästa
ha en bra kväll allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0