9 år med hästarna

I Augusti iår var det  mitt 9onde år med min uppfödning!
tycker det är så sjukt kul att det går frammåt! Från mina
gamla töser till dem som är födda iår.
 
Det är inte många som tror att man kan tävla kallblod
i de "smidigare" grenarna, men jag har gett alla mina
hästar en chans.. den gren de tycker e rolig utvecklar
vi!
 
Jag tävlar allt från hoppning till dressyr och kämpar
för att komma ut i western världen då några av mina
hästar även har capasitet för det.
 
ha de bra nu alla morgon pigga människor så ska jag
hitta på något annat puss och kram!
 
*Bosse f.06 Inriktning - körning / dressyr L:A*

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad kul att det går framåt :) Vore roligt att se en film när du tränar dina hästar i dressyr eller något annat.

2012-09-17 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0