Underbara medmänniskor!

Tack för alla komentarer och åsikter!
nu är jag hemma igen å då blir det att
svara på komentarer med mera.
 
endel av er undrar hur jag har råd att ha
så många hästar , och för mig är det
självklart men för er som inte vet så
mycket om mig är det inte lika klart!
 
Jag har mina hästar på en bondgård
med ca 100 kor och 60 får , vi jobbar med
uppfödningen och med våra andra djur
med mål om att komma framåt , vi gör
hästarnas mat själva och våra hästar går
ute dygnet/året runt därmed blir det billigare
 
hur jag har tid ?
man får den tiden man ger de, jobba på bra
i skolan , ta med vänner till stallet. klart att
man förlorar tiden att vara med många vänner
men man får välja vad man ser som viktigast
 
vänner är viktiga men jag lever för mina hästar
så vänner får vara med där eller vara med mig
på kvällen
 
en sista sak!
Vidios kommer upp på mig och hästarna , finns
på youtube.com lägger ut här när de finns nya
vidiosar ;*

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att läsa. Vad kan jag söka på Youtube för o få se filmer på er? :)

Svar: som de ser ut nu har jag inte filmat så mycket då jag de senaste året varit själv men hoppas på att några vänner är med i vinter å filmar när jag rider L:C på ett av stona om hon blivit bra till dess. :)
Natalie Virtanen & Malin Öqvist

2012-09-22 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0