Tack för tipset, haha :)

Jenny om Bebbisen <3:

Oansvarig? svårt att veta...
Antar att du har pengar och bostad och att pappan är med på det.
Svårt val även om man planerar kan det bi jobbigt.
Första året kostar barnet unjefär 10-15tusen om man ammar.
Håll i pengarna innan bebben kommer sen har du aldrig nåra endå... :-/



Svar;
Nja även om bebbisen kmr kosta så tror jag att de kommer gå runt endå :)
de blir mkt pengar att spara, jag kommer lägga undan mkt till bebbisens körkort m.m.
de få pengar jag får blir de te att lägga undan :)
"den som spar , han har" de e väll så vi säger  ?


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hejsan! jag har vart borta allt för länge.. och har allt för många kommentarer att svara på! :D men jo allt är bra med mig , hoppas du lever än! :)

2011-06-01 @ 17:05:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0